Fira mor min / Passione


Går kvällen var grym!
Vi firade min mamma hos min mormor och morfar. Släkt och vänner kom ditt och fikade med tårta och tillbehör till de. Sen lite senare blev det att dricka, ALKOHOL förstås. ;) Men jag stannade inte så länge, Typ en och en halv timme. För jag hade andra planer under kvällens gång, skulle festa lite med Lotten har ju inte sätts på hela veckan så det blev en massa tjejsnack och hög musik hemma hos mig. Sen lite senare så drog vi upp till passione /Även Carro med/ och fortsatte där, Dansade som aldrig förr. Men där emot så dansade jag barfota ha..ha..ha för att jag kunde verkligen inte dansa med skorna på. ( För när man har skorna på sig så får man otrolig dålig balans!) Och nej det var inte för att jag var påverkad av alkohol. Utan det är för att det är så smal under sula på skorna!
Men det blev verkligen en toppen kväll! :D Orkar inte skriva mer och inte så avancerat. *hihi*



Och sen nu i morse när man vaknade kände mig sig inte så speciellt snygg. Svart runt ögonen, rufsigt hår och jag vet inte vad.
Men under dagens gång har jag iallafall  hunnit med att; tagit ett varmt skönt bad (uppfriskande,) ätit mat, och klätt på mig. Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde när jag vakande. :p 

Bilder från igår:



Min outfit



Jag bjuder på mig själv


Jag + mormor och morfar


Jag och morfar


Mamma och sis


Jag och min kusin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0