Eroticmässan




Oj,oj vilken går kväll. :D Totalt lyckad till 110%. Vet inte vart jag sak börja. Börja från början kanske? Bra ide. Haha...

Igår så var jag hemma hos Johanna vid beräknad tid. SJU! Och då satte vi igång och föra lite. (Samt så var hela hennes familj, släkt och vänner där.)
Men bussen gick från Salem C kl:20.28. Och då fick vi sällskap av Johannas två kusiner som skulle åt samma håll liksom.
Men sen när vi satte oss på tåget så träffade jag på min barndomskompis, JESSICA! Det var inte igår. Tydligen gick jag förbi henne på tåget utan tänka på det. Och då ringde hon och sa; kolla fram, då lutade jag mig framåt och kolla i gången på Pendeltåget. Men hon sa nej andra hållet. Och då såg jag henne. Så jag sprang till henne och kramade sönder henne "typ". Men vi satt och snackade massor den lilla stunden vi hann och ses. För Jag och Johanna skulle nämligen av i Årstaberg och ta tvärbanan till Alvik. Medans hon (Jessica) skulle fortsätta längre in mot stan.
Så då sa vi good bye till varandra.

Men när vi satt på tvärbanan så hoppade Monika på vid Liljeholmen. Och då var det bara mot ALVIK! ;)
Sen äntligen var vi framme vid Eroticmässan. Och då betalade vi inträde samt hängde av oss jackorna. Och vi gick runt där och kollade. Dom hade massor med skojiga grejor. :D Men det var rätt dyrt där. Men jag kom inte hem tomhänt inte. No,no,no! Utan jag kom hem med (typ 311bikini?)Men det blev en string-bikini med Sverige flagan på. Och även snopp-pasta. Ha..ha..ha...
Sen varje timme hade dom en strip show. Först var det en kille då. Åh herregud vilken body. ;) Och bara om vi hade stått lite närmre hade vi fått en chans och komma upp på scen. Kan ni fatta vad nice det hade varit. ;) Men efter killen så kom det två strip tjejer. Haha det var ju skit kul att ser när dom höll på att klättra i stripstången. Blir så sugen på att skaffa mig en stripstång. Det skulle inte sitta helt fel, eller?! ;)
Men där inne var det inte så stort. Trodde att det skulle vara något större. Men det var värt att gå på det. :)





=


+


PIC:




(jag) Sandra och Sandra.. Så jävla snyggt namn ;)


Födelsedagsn barnet och kusinen Sofia :)


Barndomsvänner<3


Monika,jag och Johanna :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0