Lite ändrade planer!


Igår dagens planer var inte som jag hade tänkt. Blev inget fira Emmi för min del. För att jag slutade så sent och jag skulle även jobba på Lördag (idag,) allt skulle bara kännas så stressigt och onödigt. För dom skulle ut sen senare på kvällen. Och då skulle inte jag kunna följa med. För det skulle bli så pass sent och så skulle man säkert bli bakis. Så det skippade jag. Men ett stort Grattis igen till dig EMMI och jag hoppas hade ni hade dunder trevligt igår. :D


Blev lite ändrade planer denna dag med.

Idag är det Lördag. Har precis kommit hem, inväntar killen tills han är klar på gymmet så ska vi driva vidare till min hemort. SALEM! Ska nämligen fira Johanna idag, för hon fyller nämligen år 20 bast.G-R-A-T-T-I-S! Och nu är det inget jobb som står i vägen. Tur det! Men jag ska vara hemma hos henne vid sju tiden ikväll och sen lite senare på kvällstippen drar jag + tjejgänget till Alvik på Erotikmässan. NICE! Så där kommer jag tillbringa min kväll.
På tal om inget. Idag på jobbet så skärde jag mig på en kniv. Mitt på lång fingret, värsta snittet! För jag skulle nämligen ta en penna ut pennskålen. Och då såg jag inte att det var en sylvass kniv där. Så jag skärde mig. Aj-aj-aj vad ont det gjorde. Och det bara pumpade ut blod. Usch! Men nu har jag plåstrat samt satt bandage på mitt finger.



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0