Lördagen:


Tänkte berätta om går dagen lite grann (lördag).

Men igår jobbade jag från kl:10.00-14.30, blev lite övertid igår. *suck*
Strunt samma i det, igår när vi kom hem (jag och min sambo) så fixade han ordning maten det blev lasagne och jag städade undan det värsta. Maten var otroligt god och det blev otroligt snyggt här i hemmet. :)
Men efter maten så hoppade vi in i ett låångt varmt skumbad. Och det var verkligen lååångt bad. Nästan två timmar badade vi, ha..ha..ha.. rekord typ. ;) Men det blev även några glas vin i badet + musik. Mys,mys!
Men sen när vi väl gick upp ut badet så såg man ut som ett russin. Haha!  Men vi gjorde inte så mycket mer än att klädde på oss lite lätt och satte oss i v-rummet och lyssnade på hög musik och fortsatte dricka med det lilla vi hade kvar. Men vi satt och pratade allt mellan himmel och jord då menar jag allt pratade vi om i ungefär 7 timmar. Helt sjukt vad tiden går fort när man har både kul, roligt och skojit. :)

Men däremot så blev vi rätt så flummig när man tittar på dessa konstiga saker som åker mot en och från en. Ha..ha.. Det kändes helt sjukt när man satt och titta på detta:
(Men skön känsla var det.)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0