Måndag

 

God dagens mina underbara läsare :D

Idag har det varit en jobbig dag. Sov trött som jag är på morgnarna är inge kul. Daniel fick knappt upp mig. Det började med att han gosade med mig för att få liv i mig lite. Men det funkade inte, så då tog han i hårdhandskarna och slet bort täckena + alla kuddar och kastade in det i v-rummet. Men smart som jag är så tog jag lakanet över mig. Men det tog han också bort lika fort som jag fick på mig det. Till slut fick han verkligen nog, så öppnade han fönstret! Och då blev jag jätte sur på han för då var jag ju tvungen att gå upp liksom (för att dey blev jävligt kallt.), inge roligt alls! Hade helst vilja ligga kvar ner bäddad under täcket och legat på mina upp puffade kuddar.


Men iallafall jag kom till skolan kl:09.00 och slutade 15.20. OM det var jobbigt, väldigt ansträngde måste jag säga.Känner mig helt slut i huvudet. Men strunt samma i det.

 

Har kommit hem nu som tur är, SKÖNT det! Och tänkte bädda ner mig och vila lite, känner att det inte skulle sitta fel. Om inte dom förbannade grannen kan sluta att borra och ha sig i väggarna(!!) Något irriterande faktiskt!

 

Aja vi hörs lite senare<3




Kommentarer
Postat av: Frida

Öh, sa du att jag har en fin blogg??? :O Din är suuperfin! :D Hoppas vi ses snart ;) //Frida <33

2010-10-25 @ 19:52:43
URL: http://ankprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0