Kväller

 

Då har man vilat klart, blev en och en halv timmes vilning. Och har även tagit ett varmt snabb bad. Höll på att bli vätt skrämd när jag låg i badet och höll på att raka bena. Då helt plötsligt knackade det på toa dörren. Jag bah- Ja hallå(?) Och sen öppnades dörren och då var det den hemliga Mr.D ha..ha.. I vanliga fall brukar man alltid höra när han kommer innan för ytter dörren, men inte denna gång. Men jag kunde iallafall luta mig tillbaka och koppla av den lilla stunden jag orkade ligga kvar i badet. :p

 

Men nu ska det faktiskt bli en power walks tur i det härligt höst/vinter vädret. Riktigt upp friskade så här på kvälls tippen skulle jag tro. ;)

 

See you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0