Igår..

 

I fredags så blev det festa igen. Både tors, fre och samt även idag kommer det att drickas. Haha tre dagar i sträck och jag har aldrig mått så bra. :D Alkoholen tar över! På hög nivå.. ;)



Men igår när jag och Lotten kom innanför dörren så satt Åke och Daniel å sjöng Lip's. ha..ha.. Så sött! Fick en liten chock när man kom in. Men sen så tog jag och Lotten över micarna och värmde upp våra stämband. Jag lovar det lät sjukt- jävla - grymt - bra! ;) Men vi satt och krökade och hade det jätte mysigt. Sen så bestämde vi oss för att dra ner till O'learys i Huddinge. Men så blev det inte. Blev istället en hemmafest hära. Det kom lite folk som jag hade en aning om vilka det var och visa kände jag inte alls. Men vi hade jätte kul är hemma. Lyssnade på hög musik, dansade, pratade och bara släppte loss. :)  En riktig lyckad kväller!

 

 

Pic:

Jag och Lotten :)

Min kärlek<3

Haha så söta ni är :D

Karl-oscar, Åke, Sanna och Lotten :)

Jag och P....

Oupps.. ;)

Talk..

Vi två :)

Jag, Sanna och en kille. :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0