Tisdag



Igår blev det inte så mycket uppdatering. SORRY! Men det jag gjorde igår var att när jag kom hem efter skolan så gosade med min kärlek. Mysigt värre! Sen drog han och gymma. Och då låg och i sängen och kollade på Scrubs eller rättare sagt jag somnade. Och sen när pluttis kom hem så fixade han mat till mig och han. Sen så blev det 45minuters promenad. Och även 12 minuter solning. Sen när vi kom hem igen så hoppade vi i ett varmt skumbad och sen var det bara att lägga sig efter det.
Så såg min dag ut, inget märkvärdigt.


Efter skolan åkte jag till Mamma och hälsade på henne. Slutade så pass tidigt så åkte jag till salem för att jag har tandläkaren idag också kl:18.00 SUCK! Men dom ska bara göra en undersökning sen är det klart! Så der kommer gå rätt fort. Men nu har jag även passat på att rensa mitt rum med mina kläder. Det är en hel soppsäck som det ligger fullt med kläder. Helt sjukt mycket jag har rensat. Känner mig duktig att jag kan slänga eller ge bort kläder för förut så sprade jag på allt, allt! Jag kunde verkligen inte kasta något. Det fanns inte en tanke av att jag skulle kunna göra det liksom.
Men det känns skönt att få rensa lite, fast det känns surt! What ever! ( Jag överlever, förhoppningsvis. ;) Och sen ska jag nog ta tag och rensa min Walk in closet hemma. Och när man rensar så brukar det bli halv tomt. Och då måste man fylla på med nytt SÅKLART! :D haha, då blir det massa shopping.... Me like! 


Hörs<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0