Update


Min söndag:
Igår så var det som sagt söndag. Inget märkvärdigt med det liksom. Hade inga direkt planer vad jag och min sambo skulle göra. Men vi åkte iväg och stor handla efter när vi hade vaknat. Sen gjorde vi ordning middag och sen blev det bädda ner sig i soffan och kolla på en film. Sen blev vi så rastlösa så vi tog en promenix. Och sen när vi kom in så däckade vi i sängen. Ha..ha..ha!

Men idag. Måndag:
Vakande rätt tidigt i morse. Det var typ först gången på länge jag vakande helt automatiskt själv. Klockan var väl halv tio. Rekord (?) Låg och drog mig ett tag i sängen och sen kom rycket att kliva upp. Så jag har hunnit ätit frulle, samt små plockat lite här i hemmet och även ätit lunch. :) Kl:15.00 har jag tvättstugan. BORING! Jag vet inte varför jag hatar och tvätta. Men det avsky jag iallafall..
Medans tvätten är igång så ska jag och Daniel (så kallad Mr.D) dra ner till coop i Huddinge och handla det vi glömde handla igår. Så blir det göra ordning middag lite senare! Mums..

Hörs senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0