Tänkte berätta lite om min torsdag



I morse vaknade jag upp med min underbaraste bredvid mig. Vi gosade lite och hade det så mys på morgon tippen. Lovely! Sen gjorde han i ordning frukost till mig och han. Det blev gröt. Sen var det bara att fixa till sig och dra till jobbet eller ja praktiken. Praktiserade från kl:10.00-17.00. Och direkt efter så åkte jag till Salem och hälsade på min mammi och sis. Samt hämtade ut ett paket. Men det är väl inget ovanligt att jag gör det(!?!?!?) ha.ha.haa.. Sen efter det så tog jag och mamma en kaffe och kollade i klädtidningar, Ellos, halens osv. Även så pratade vi lite om julafton och vad jag önskar mig i julklapp och massa annat skoj. Men det tråkiga var att tiden bara rullade iväg. :o Kom nyss hem liksom. Så det jag sak göra nu är att kolla på PH (Paradise hotel) som jag missade. Och sen blir det sängen.
By the way.. Imorgon åker jag på kryssning. Gud så jag längtar till morgon dagen. :D


Nelly.com

+

Stl: S                                                    Stl: 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0