Min lördag

 

Nu är det här lördag. Fan vad härligt! Men jag tycker att denna vecka har bara rullat fram. Håller ni inte med?! Bra för att jag har haft lov så har veckan gått extra fort. Typiskt! :p

 

 

Men idag när jag vaknade så var jag rätt seg. Men inte ett dugg bakis. SKÖNT! Vi drog ner till kina som ligger i närheten och satte oss där och åt frukost. Eller lunch. Låter bättre.. ;) Och sen när vi kom hem igen så la vi oss på soffan och kollade på en film. Sen orkade inte jag sitta stil så mycket länge, så nu sitter jag vid datan och fortfarande sitter jag stil. Ha..ha.. Näe, men jag tänkte hoppa in i duschen och börja fixa mig. Sen efter det ska jag väcka liv i killarna som ligger (typ däckade på soffan framför tv:en.) Men då ska vi börja sätta igång och dricka. Sen senare ikväll så ska vi bege oss till Daniels tjej kompis Sabine. Jätte trevlig tjej måste jag säga. Vi ska äta middag där och dricka lite. Så det kommer bli jätte kul och träffa henne och dom som kommer vara där.

 

Aja, vi får ta och höras senare, imorgon troligtvis. Måste sätta lite fart här nu!<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0