Lär känna mig bättre

*Tids fördrivning*


2010

Tre frågor om förhållanden
är du singel? – Nej!!!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Nja,ja!
är du kär just nu? - Ja <3

Tio frågor om dig själv

namn? - Sandra
när fyller du år? – 5 Februari
några piercingar? – Läppen, navlen och örorna
vad har du på dig just nu? – Kläder(?)
vilken årstid är bäst? – Sommar & Vinten.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp med älsklingen bredvid mig.
vad tycker du mest om hos dig själv? – Allt, egen kär ;)
vad är du bra på? – Mer än vad ni tror..
vem älskar du mest på denna jorden – Daniel<3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Med min man!

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? –Familjen och Lotten samt Daniel:)
vem är den roligaste av dina vänner? – Jag har alltid kul med mina vänner.
vem är snyggast av dina vänner? - Umgås ju bara med puddingar.
vem är mest partyprisse? – Jag & Lotten SÅKLART!
vem är den du helst har filmkväll med? - Vännerna & Pojken.
vem av dina vänner är mest "evil"? - eh? bra fråga nästa fråga tack.

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Lillasyster.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Mamma mest!
vem är farligast i din familj? – Me..
vem ser roligast ut i din familj? - Hm.. Pappa
vem är coolast? – Me..
har ni något husdjur? - Ja
vem har du mest gemensamt med? - Mamma
vem står för underhållningen? – Daniel, tihi!
vem sover du oftast med? - Daniel
roligaste kvällen med familjemedlem? – Har alltid lika skoj.

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Skola
har du varit glad idag? – Toppen humör
har du varit ledsen idag? - Näe
har du gjort något bra idag? - Japp
vad ska du göra nu? - Tvätta
har du gjort något dåligt idag? – Nepp, inget jag vill komma ihåg isåfall
vad har du ätit idag? - frukost & Lunch
har du duschat idag? – Näe, men ska
är du trött nu? – Nja..
vad händer imon? - Skola , sen får vi se vad dagen har att ge
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? – Ja, jag är så duktig :D

ANNAT
Hur mår du just nu? - Jorå de är fin fint
Har du piercat dig? – Ja, eftersom att jag har(?)

 

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?
-Jobbet = älskling<3
Vem ringde du senast? - Johänna
Vem sms:a till dig senast? – The Studio
Vem sms:a du till senast? - Johänna


ÖVRIGT
Är du hungrig nu? – Börja bli
Vad är klockan nu just nu? – 18.12
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Facebook & min blogg

Gillar du punk? - Nej
Har du sminkat dig idag? - Nix
Isåfall, vad för smink? - -
Vad har du på dig för trosor just nu? - Turkosa
Hur ser de ut? - eh, blått (?)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - En vit
Hur ser den ut? - Fin


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? – 18/11-10
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – Kommer inte ihåg :p



SPORT

Går du på någon sport? –
Nej, men vill börja
I så fall, vilken/vilka? Då blir det Poledance
Trivs du med den sporten? -
Tycker du att den sporten är rolig? Verkat det iallafall
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? –
Ja! Högt också!
I så fall, vilken låt för tillfället? – Chris brown -forever
Vad gillar du för musik? – Blandat

KÄRLEK

Är du kär just nu?- Ja <3
Har du kysst någon idag? – Ja, min älskling
Har du ett förhållande? - Ja <3
När går gränsen vid otrohet?- Fattar man väl själv
Är du romantisk? - Ja är jag väl <3
Har du snott en kompis pojkvän? –Nej! Vill inte ha rester.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första pojkvän? – haha, vet inte.
Hur länge höll det? – 1dag kanske(?) Vet ej..
Hur länge var ditt kortaste? - några dagar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande<3


FÖRHÅLLANDE
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Nej!
Är du en bra flickvän? - Ja det är jag!
Vem sov du senast bredvid ? - Min man
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Min pojkvän <3
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nix
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Unga!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Ne, inga namn!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – Lite både och.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Att man är sig själv.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, hur har din dag varit? :)

2010-11-23 @ 17:34:03
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0