I'm back

Saknat mig?!

Det kan jag tänka mig att ni har gjort. :) Har inte uppdaterat på några dagar. Men nu hade jag tänkt mig ta lite tid till det.

Lördagen så var det en helt otrolig kväll. Shit pommes! :) Vi kom till Sabine vid sju tiden på kvällen. Vi satt där och drack och hade det jätte trevligt med sällskapet. Vi blev bjudna på hemma gjord sallad, mumms vad god den var. Men det som var så typiskt var att jag glömde min kamera hemma!!!! Fan,fan,fan.. Jag brukar aldrig glömma denliksom. Men jag sak höra med jennifer se om hon kan lägga upp alla bilder. För hon var den ända som hade kamera med sig. Det var väl tur det. ;) Klockan tolv på kvällen då blev det utgång. (lite sent?) Men när vi väl kom in till stan så blev det rätt rörigt. Vi var nio stycken från början med sen till slut så var det bara jag, jennifer och åke kvar. Ha..ha..ha.. Alla hade splittras.Men vi tre drog till Söder teatern inne i stan. Jag kom in fast det var 20års gräns. Bara för att jag började flörta med vakten SÅKLART! Men där emot så blev åke nekat, för han var alldeles för full. Men han sa gå in och ha kul ni jag går runt här ute. Men jag och jennifer hade skit kul där inne. Åkte hiss och grejer. :)Men till slut så kom Daniel och Anders och klockan var väl två. MEn vi bestämde oss för att åka hem till Sabine igen och festa där. Men där började även dramat. Men det är inget jag behöver gå in på. Men natten var jävligt lååång. För lååång nästan! Ruskigt lång!

 

På söndagen så kände man sig inge snygg för fem öre! Fy vad jag kände mig sliten. Tre dagar i sträck. Rekord på länge! Aldrig mer! Jag säger bara det spriten fuckar hjärnan! Men jag, daniel och åke låg bara på soffan och kollade på film efter film. Helt döda var vi.Det ända som gällde det var bara att återhämta sig. För det var ju skola på Måndag. På måndagen så mådde man fortfarande inte bra. Kände bara att jag ville hem och sooooova. Men så var det inte. Jobba extra igår och samt idag. Ikväll så blir det sola. Fy bövelen vad skönt det kommer att bli. Och lägg sig tidigt. Det är liksom redan tisdag(?) Tiden går allt för fort, hänger knappt med.

 

Hörs<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0