Veckans planer:



Efter som att jag går i skolan fortfarande så blir det skolan veckan ut. Efter skolan så blir det jobba, NICE! (Pengar rullar in som det ska.)
Sen efter jobbet så blir det bara att ta det lugnt. Slutar vid 18.00 och då hinner man inte göra så mycket. Det är typ äta sen sova. Ne, inte direkt men typ.. :p
Måste även plugga lite så man får grejjer gjort! Det värsta som finns det är att ligga efter. Det ska inte hände för då har man mycket på sig. Så det är bara att sätta igång med det.Så har man det gjort.. =)




På Fredag efter jobbet så åker jag och Fredrik till pappsen land :D  Ska vara där hela helgen lååång och bara myspys! Och då passar jag på att ta en blogg paus(!!) P.ga det finns inget internet där. (Lite suckande)
Men om vädret tillåter ska jag faktiskt sola på lördag.. hihi. Eller är det kanske tidigt för det? Nej,det tycker jag inte!
Men det ska bli skönt att få byta miljö. Ska även försöka få igång min fyrhjuling, men kommer nog behöva lite hjälp av älskling skulle jag tro. Och så ska jag kör bil, så man kommer igång bra med draglägget.. osv, Men det blir att öva och öva på en brant backe, det låter väl bra?! Och sen även hålla HASTIGHETEN! Det är de viktigarste skulle jag tro!?!?! (HAHA!) Och såklart att jag kommer uppdatera mycket på söndag när jag kommer hem, oroa er inte för det.
Men så ser min vecka ut hittills iallafall! Hur kommer eran vecka se ut?! =)<3


Min coola syrra ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0