ONSDAG

..YES,YES åh gud så skönt att äntligen fått kommit hem!!!Är helt slut.. Nu när jag slutade så skulle jag ta bussen går precis utanför jobbet. Men så typiskt som det nu kan bli så var busshållplatsen avstängd pga väggarbete! Så då var jag tvungen att gå till närmsta hållplats och det var vid min skola. Så det var bara att knata dit och se glad ut. Och det var 1,2km jag fick gå. Känner att det spänner från rumpan och ner mot låret. Det var nog dagens hårda träning ;) (HAHA) Men nu blir det bara att ta det LUGNT, känner att jag är helt slut i kroppen + jävligt trött.
Btw; Imorgon blire det ut att springa OCH det kan ni ge er fan på att jag ska! Det lättaste sättet att komma igång på, är att om man har ett mål att gå på.

OCH IDAG ÄR DET SISTA ANDRA AVENYN AVSNITTET, Oh my guuud(!!)


Bilder från skoldagen :D
JUST US!






























Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saaanndraa.. haha du laa inte bilderna med våra skoor men alla andra var fan grymma ;D

2010-05-05 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0