Helgen!

Nu när jag kollade igenom min blogg, så ser jag hur dålig uppdatering det har varit! Fy på mig..

I Fredags så glömde jag  och skriva om våran grillkväll vi hade hos Robbin. Det var: Jag,Fredrik, Johanna och Robbin. (Man kan säga att vi hade par middag .) Men vi åt kött med potatissallad och banesårs,DET SATT FINT! Efter så hade jag gjort en hemma gjort smulpaj, SMASKENS! Sen satt vi och fortsatte dricka och snackade även så spelade vi Yatzy, det spelet älskar jag :D Men Vi hade hur trevlig kväll som helst och inte nog med det så var jag och Johanna så flummiga så det blev lite extra liv i huset.. ;)






I lördags vet ni vad jag gjort under dagen då var jag inne i stan osv.. Men sen senare på kvällen så bestämde jag och Johanna att vi skulle dra upp på en Safari runda.. SÅ KUL! Vi såg en älg, femton rådjur och sen 5 vildsvin. Men precis vid gamla Södertälje så såg vi bara ett  vildsvin och det var hur jävla stort som helst!!! Men sen så tänkte vi att åker tillbaka samma väg sen och ser om den står kvar, tänka sig att det gjorde den också! Så jag och Robbin började knata ut på ängen mot den. Men jag stannade typ efter 20meter på ängen och Robbin fortsatte gå och då skrek jag på han:stanna du kan fan inte gå närmre. För dom där djuren är inget att leka med. Men då när jag skrek så kollade den på oss och man såg hur den reste på ryggen. Hahah då sprang jag mot bil. Och Robbin var typ 500meter ifrån. Sen började han spring när han fick några bilder på den. Men efter som att Johanna har så dålig kamera så ser man inte så bra.*Bilderna kommer så småningom!* Sen så stannade vi på något mysigt ställe som Fredrik visste om då. Och där måste vi bosätta oss i sommar.. Så himmelsk vackert med värsta utsikten!


Sen efter våran Safari runda så drog vi hem till Robbin och kollade på en film som vi hade hyrt.Asså den filmen sög och Johanna som ville så jätte järna se den! Säger bara det hyr INTE: 18- year-old  Virgin!

Och idag är det Söndag.. Sista dagen på denna vecka!
Dagen ser ut så här hittills:

Sola solarium

Köpa en present till mor min<3

Färga håret!

Göra de sista läxorna!

.. Sen vet jag inte?!?!?!?!



Puss
Sandra<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0