Hemma från stan..

Nu är jag äntligen hemma.. Pjuu! Det känns som att jag har gått flera mil inne i stan. Men runt tolv tiden så möttes vi upp inne i Stan och då drog vi direkt och åt frukost.(Haha..) Det var så otroligt gott..
Efter det så gick vi runt och kollade i olika butiker på allt möjligt. På tal om körerna i kassas!! Ojoj, det var inget att leka med, hur jävla långa som helst. Så det jag tittade på det får nog vänta tills en annan dag. Kände att jag verkligen inte orkade stå i den långa kön. Men jag kom förstås inte tomhänt där ifrån. Nej,nej.. Jag köpte en navel piercing till mig och en läpp piercing till min syster för hon tog håll igår.

Efter några timmar inne i stan så var det dags för hem gång, eller inte direkt.. jag mötte Johänna i Tumba station för att kolla lite där, då tänkte jag passa på att köpa något, för det är inte direkt lika lång kö som det var inne i stan!

Våran frukost gick på 140:-.. Helt sjukt vad dyrt! :o


Detta köpte jag:



 

 

Puss Sandra<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0