Torsdag

Hej bloggen! Det var några timmar sen jag bloggade sist...

Dagen började när jag vakande av väcka-klockan som ringde(suck). Ville verkligen inte vakna ur min skönhets sömn! Men det var bara att palla sig upp och dra till skolan, sen efter skolan så mötte jag Johanna Eriksson och för er som undrar vem hon är? Så är hon min killes lilla-syster. I Huddinge station mötte jag upp henne och sedan åkte vi till turkland eller ja menar Skärholmen. Vi lunchade även där i (skärholmen) innan vi drog igång våran shoppingtur.
Men vi sprang hit och ditt och kollade på kläder och även köpte! Är så nöjd med mina köp. Obs, denna gång blev det inte någon bikini!
Men nu blire inge mer shopping för min del. Måste ha pengar till Ullared, och inte nog med det så är det 14dagar kvar till vi åker! :) WIIHOO!

Bilder kommer så småningom, på vad jag har köpt idag... Spännande vah? ;)


Min nyttiga LUNCH!



Glassigt värre..



Såg för första gången en Polis på en fyrhjuling ...:)
HAHA!




Puss
Sandra<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0