Kvälls inlägg..


...Sorry för dålig upp datering i dag. Hann inte blogga innan jag drog ut.
Men nu så här på kvälls tippen åkte jag,Johanna och Fredrik på en safari runda tog inne vägarna som går vid gamla Södertälje vägen. Vi såg Sju stycken rådjur, En räv och En fågel (iallafall vad jag tänkte på.) HAHA!
Vi fick inte se någon älg som vi helst ville.. Men,men får väl bli en annan kväll. Om vi har sån tur!
Och min kväll med ut och spring ?..Blev faktiskt inte av den här kvällen häller. Får väl bli imorgon, men den här gången lovar jag inget. ;)

Btw; Imorgon så ska jag shoppa med Johanna Eriksson efter skolan. Båda slutar runt två tiden så det blir perfekt! :D Jag ska nog inte allt för mycket shoppa morgon.. Måste ju spara pengar till Ullared, (Det får jag inte glömma bort.)


Min inköpnings-lista för imorgon:

Klänning /Tunika

Linnen

Shorts

Leggings

Bälten

Underkläder?!

Ja, jag tror att det var allt jag behöver köpa imorgon..? Annars så märker vi det, eller så kommer jag säkert glömma något.. ;)
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen blire sängen som gäller. Hörs imorgon, Natti natt<3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0