Måndag

Sorry för dålig uppdatering idag. My fault, i know!

Angående proven som jag skulle göra idag, säger bara det vilken tur att jag får göra religions provet nästa vecka, PJUU!
Men iallafall idag efter skolan så drog jag hem till Johanna för att vi skulle boka en stuga i Ullared eftersom att vi ska ju dit. Men det uppstod ett problem! Inga stugor fanns att hyra :O. Så då blev det en liten lottning om vi skulle hyra en husvagn där eller tälta där?! Det blev tält. Så det ska vi göra.. Hoppas verkligen inte att det kommer regnar då! Men det var jätte längesen jag tältade nu när jag tänkte efter :P Men det kommer bli as nice, längtar så otroligt mycket så ni anar inte.. :D

Och sen efter när vi hade bokat eller ja ringt dit ner, även planerat osv. Så drog jag hem, och då la jag mig i sängen och  tänkte jag ska "bara vila", men det blev att man stor-däckade-istället. Och sen när älsklingen kom hem och väckte mig, så mådde jag inge bra. Kändes som jag hade fått värsta viruset i kroppen, för jag mådde illa, huvudvärk på köpet och hade inga krafter. Men nu känns det lite bättre när jag har knaprat ipren och tagit ett skönt bad och bara kopplat av. (Men jag känner mig fortfarande hängig.)
Det har ju varit sånt underbart väder hela dagen och då har jag legat och sovit:S Not good!!



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0