GÅR DAGEN!

SHIT,SHIT! vilken jävla valborg!

Jag vet inte ens vart jag ska börja skriva någon stans, men det var så DRAMATISKT valborg.
Men ska fan inte vara i Salem när det är valborg. (Och det här var inte den första gången heller, det händer sånt som det gjorde igår.) USCH,USSSSSSSSSSSSCH! Får helt enkelt börja planera bättre inför nästa år!

Asså det finns inte ens några ord jag kan skriva för jag är så jävla förbannad på allt som hände igår. Asså hur folk tänker? Men det visades verkligen hur personer är.. Helt enkelt  ett lätt uttryck EN FITTA! Sån stil och alltihopa.
Aja orkar inte.. Här kommer bilder från igår! *VILL INTE ENS LÄGG UPP BILDER,PGA DÅLIGA VIBBAR*




















































Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fina bilder på oss.

2010-05-01 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0