Smoothie <3

Nånting som jag verkligen älskar det är smoothie drinkar. Asså jag avgudar så.. Man blandar i både gott och nyttiga saker så man får lite E-vitamier och ännu fler finns väl säkert från a till ö vitaminer. Nåja, det är iallafall nyttigt.. Och super gott (dvs om man kan blanda en grym mix som jag. ;))

Det är ju bra att få i sig dom bästa vitaminerna som finns nu när man börja bli sjuk :/ Jag har lätt huvudvärk och feber för den delen. KUL! Och inte nog med det så fryser jag hela tiden har ingen ork och mår helt enkelt inge bra. (Nu sitter här och tycker synd om mig själv, och ja det gör jag faktiskt. Eller inte bara jag, älsklingen tycker också synd om mig. *snyft*
Uschabusha.. för det här(!!)
Nu måste jag sova så att jag får lite mer krafter tills imorgon. För då attans ska jag vara utvilad åtminstone.

GOD NATT<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0