(Psst sandra björk är bäst)


Nämen titta vad jag hittade på http://www.johannaaerikssons.blogg. Det står att Sandra Björk är bäst, ner ni? Inringat i rött. (Psst sandra Björk är bäst) - YES it is true!


Men det är nämligen så att jag skrev till Johanna på fb (Facebook.) Och sa att hon bloggar aldrig längre typ, och då tänker inte jag läsa hennes blogg förens hon skriver att SANDRA BJÖRK ÄR BÄST. Och tänka sig att det skrev hon, då måste ju hon mena det också.. Gulligt! :) Så nu måste jag spana in hennes blogg varje dag..Se om hon fortsätter skriva, annars måste jag ju peppa henne, med värre grejjer ;) Men vet aldrig vad jag kan hitta på, MOHAHA!!






Puss<3


Kommentarer
Postat av: jojjs

HAHAHA SANDRA ÄR DU NÖÖJD NU :p

2010-05-23 @ 12:50:20
URL: http://johannaaerikssons.blogg.se/
Postat av: Björk, Elise, Sandra

Jag håller med, Sandra, "Haram" Är lika med<--- En somalsk Gud, Bästa Björk.. Wolla jag heter Också så!! Ha det bäst Björkar Och Sandrosor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0