I'm back bi*ches

Så har man äntligen jobbat klart med muppen. *Pusta ut* (Jag och Daniel, så kallad muppen slog vad om 500kr den som kunde bli brunast tills på Måndag. Eftersom att han solar och jag då förstås. Men grejen är att han har ju fuskat.. Han ligger två gånger förre mig. Men jag ska nog komma på ett knep för att vinna :) MOHAHA!


Har precis slängt i mig lite käk, så nu är jag mätt och belåten på nytt. Vad kan man göra en sådan dag som lill-lördag? Hm, jag har ingen aning. Skulle vilja dricka men har faktiskt ingen större lust, väntar nog hellre till helgen.
Aja.. Blir en lugn dag idag.. Skulle jag tro!
Puss<3




Kommentarer
Postat av: muppen

tack för den.....

2010-05-13 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0