HEMMA IGEN!

SAKNAT MIG?! Naaw, Kan tänka mig det har ju som sagt inte bloggat sen i Fredags!

FREDAG:
Helgen har varit otroligt jävla slapp och skön, verkligen utvilad i stort sätt.
Men när vi kom ut till landet så drack vi lite grann och bara umgicks. Och sen från ingen stans så satte pappa på en film och det var inte vilken film som helst utan på mig och min syster! (HAHAHA) Men det var skoj och se den.

Efter som att det var rätt burrigt ute så tänkte vi.. Vädret kan ju inte hindra oss till att gå ut. Så vi drog ut i skogen och på ängarna för att leta efter vildsvin, men vi hittade inga! Jag tror att det kan ju inte vara pg.a att vi flamsade så mycket?! Nej då.. Dom var inte där just för tillfället ;) Sen  när vi kom tillbaka så gjorde vi en brasa ut och satt och grillade korv, lyssnade på hög musik (Så att grannen kom och sa till) och bara pratade.


LÖRDAG:

Ojoj lördag det var nog den slappaste dagen ever jag har varit med om.. Låg på soffan och kollade på film efter film efter film.. Haha och sen även på tv:en förstås. Men Hela dagen låg vi bara, förutom när jag körde en sväng med bilen.

SÖNDAG:
Vaknade vid tio, OTROLIGT TIDIGT.. Det är inte likt mig. Men sen åt vi frulle sen började vi dra oss hemåt!
Och nu sitter jag här vid datan och funderar på att packa upp och fixa ordning mitt rum(!!)


(BILDER:
)

Jag och pillan


Älsko och pappsen.


Min jägare ;)


Två nötter!


Jag


Pillan, jag och pappsen..


Vi :)


Hahah..


Sis


Pinglorna ;p


Hihi, vi igen!


<3


Våran egna brasa.


Pappa lär Fredrik bugg :p



HAHA!


Så gulligt.. xD


Haha, hoho, hihi!




Puss
Sandra<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0