Good night!


Dagen har gått hyfsat fort idag.. Fast jag har inte gjort så pass mycket!
Btw, Jag tog upp förut i tidigare inlägg om att jag ska börja gå ut och spring..? Faktiskt så har det inte kommit någon vart med det, har varit rätt lat måste jag säga. OCH det är inte bra.(!!) Så imorgon ska jag ut och spring och powerwalka lite. Ska försöka ta med mig min syster. Det är inte så roligt att spring själv, är allt trevligt med lite sällskap. Mitt mål imorgon ät att att jag ska ut och springa. (Ungefär 30minuter.)
Och om man ska börja träna (ut och springa) så måste man ju äta rätt det är VIKTIGT! Så då får jag byta ut mina matvanor så man inte får i sig kolhydrater osv. Det ska helt enkelt bli nyttigare matvanor, för min del!

Men nu måste jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon till skolan. Ni får sova så gott och drömma söta drömmar om mig förstås!<3








Kommentarer
Postat av: danet

ha ha skulle vilja se det. Dels dig springa med din super takiga kondition, samt se dig äta nyttigt.



Det enda du går på är ju kolhydrater ffs. Införskaffa en pulsklocka och kör intervallträning det blir mycket roligare då. Så är det snabba resultat oxå. Och så har du svart på vitt dina framsteg med puls och dess kurva. Och även lägga dig på en ketogenkost några veckor. Så ska du se att du kan bli sommarfin. Du kan få ett smarrigt

recept av mig på tonfisksmoothie om du vill;)



ha ha ha ha syns på måndag mes

2010-05-26 @ 19:03:06
Postat av: Anonym

2010-05-26 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0