Första dagen på denna vecka: MÅNDAG!

Sorry för lite halv taskig uppdatering igår. Och kanske idag med?
Hur ser denna veckans planer ut?! - Åter kommer med det senare!


Men idag när klockan ringde runt åtta tiden imorse så kände jag bara NEJ! jag vill sova. Men det var bara att palla sig upp och fixa sig och dess sysslor man gör på morgnarna.(Sen vare bara att dra iväg till praktiken/jobbet.)Jag gäspade som attans idag hela dagen och även nu sitter jag och gäspar. Haha trött på hög nivå? Ikväll blir det lägga sig tidigt, den saken är klar!

Och nu håller älsklingen och lagar middag till familjen, GULLIGT! =) Och jag sitter förstås vid blogg.. Men inte länge till för nu tänkte hjälpa min lilla plutt..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0