BOKAT!



Sådär ja, Nu har jag bokat Riskettan den 1/6 för mig och Joakim. Vi ska gå den tillsammans, lite mobbat och sitta helt själv.
Så tur att vi två går då tillsammans! Vi ska sitta och lyssna i tre timmar och 30 minuter om droger. Hur det påverkas i trafiken osv..
Jag kommer få tokryck att så länge på en och samma stol. (Men det är ändå skönt att få ha gjort det, slipper man tänka på det senare.)
Det kostar 500:-/per person. Dom ruinerar verkligen en på pengar, det är helt sjukt vad dom känner. Smakar det, så kostar de.. ;)






Kommentarer
Postat av: Marina

Fan va orättvist, här kostar riskettan 800!

Och det var inte så tortyrtråkigt som jag trodde, det var mycket film och diskussion och så. You can do it!

/Norrlandsmarina

2010-05-23 @ 23:24:52
URL: http://prinsessfeminist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0