*Back again*

Haha nu är jag tillbaka IGEN! Vilken spring det har varit på mig idag känns det som ;)
Men efter då när jag hade möt Johanna och kom precis innan för dörrarna, så ringde Michael mig och frågade om jag ville följa med och tanka hennes bil på JET i fittja. Självklart följde jag med. Sen efter så åkte vi hem till Johnny och tog en kaffe å satt och snackade lite om allt möjligt.
Men så helt-plötsligt-från-ingenstans så bestämde jag och Michaela att vi ska dricka imorgon bara så där. Det är ju faktiskt "lill-lördag" så då får man dricka. Höhö(!!) Vi ska dricka oss riktigt redlös, haha.. Ne nu skojjar jag med er. Men måttligt fulla ska vi nog bli! ;D


Med tanke på vad som har hänt så behöver du få andra stunder och
annat att tänka på gumman<3 Och det kommer jag att fixa..
Vi kommer ha super duper
KUL imorgon! :D<3

Puss
Sandra<3






Kommentarer
Postat av: Michaela

UNDERBARA du <3 blir nästan rörd när jag läser haha , sötnos :) TACK för idag! <3<3

2010-05-19 @ 23:28:41
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0