Äntligen internet igen!!


Heeeej!
Saknat mig, det kan jag tänka mig har ju inte bloggat på en hel dag!
Varför har jag inte jag gjort det?!?! Jo för att mitt internet fick något fri spel igår och vägra funka! Jag hatar com hem, det skulle istället heta com bort =) Passar mycket bättre! tycker jag.

Fredag: (går dagen)
Började med att jag vaknade runt kl:12.00. Sen städade jag och fixade hemma, Så duktig jag är :D
Efter all städning, så drog jag och min syster upp och solade solarium! Jätte skönt. Sen efter det så började jag fixa mig för jag och Fredrik skulle dra över till grannen (Johan och Michaela) och drack lite. Haha vi körde även det där spelet 'med andra ord' & ett annat spel as kul var det, vi skrattade, stojade och var verkligen ly hörda. Lovar att hela Salem hörde säkert oss ;) Men det var verkligen en GRYM kväll :D Det måste vi göra om!




Lördag: (idag)

Idag blir det Bowling med Älskling, Michaela, Johan och mig förstås =)
Kommer ha en riktig rolig kväll!
Men nu måste jag fixa mig lite smått. Ska iväg och tvätta Fredrik bil nu också. Brottom, brottom!!


Puss
Sandra<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0