Talk a little here and there


Har pratat med Lotten i hem telefon typ en timme( förra gången var det nästan på pricken två timmar), fan man får ju skavsår i/på örat. Men det sista 10 minuterna var vårat samtal:

Jag- Vad händer då?!
Lotten- Jag vet inte!
Jag- Okej
Lotten- Mmm..

TYST

Lotten- vad ska man göra?!
Jag- ingen aning,:/
Lotten- Okej
Jag- Japp

TYST

Lotten-
Men va faan.. Vill göra något!
Jag- Ja, jag med.. men det är sånt jävla piss väder! BLÄ.
Lotten- Jag håller med.. Men jag kan höra av mig sen när Tomas kommer hem, måste snacka med han lite bara.
Jag- Okej, ja gör så. Puss å hej
Lotten- Puss

KLICK!


Vilket spännande samtal vi hade vah?! ;) haha. Är så sjukt trött, gick upp vid halv sex imorse och slutade runt ett tiden.. Det var skönt! Men jag känner nu när man är avkopplad hur tröttheter kommer fram! fy bubblan.. KAFFE PÅ DET HÄR, SÅ JAG BLIR PIGGARE(!!!):D
Hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0