Onsdag..

..Go morron är typ uppe nästan med tuppen, haha!
Jag börjar vid kl:09.30. Så tänker ni, vad gör du uppe nu?! haha ja säg det. Antagligen vaknade jag för att jag skulle hinna blogga? eller så var det ju inte.. Hmm, jag bara vaknade sådär! Really weird måste jag säga, jag brukar aldrig vara så här pigg på morgon tippen,och speciellt inte bara sådär. Whatever.. Jag är iallafall vaken :)
Men min dag kommer se ut så här:
Börjar skolan vid kl:09.30 som sagt, ska ha handelsdag i skolan. Rätt skoj, kommer vara elever från andra skolor som kommer och häslar på när vi ska ha typ 'kurser' i aulan. Och kan ni gisssa vem som kommer och hälsar på?! -Paolo Roberto ska komma dit och berätta om sitt liv. Efter när den är Handelsdag är slut, skulle tippa på mellan 14.00-15.00. Då ska jag åka till Flugger Färg och workii,workii till kl:18.00. Kommer bli en lång dag för mig.. Sen på under kvällens gång?- Det åter kommer jag med :)

Puss
Sandra<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0