God kväll!


Efter mitt inlägg tidigare så somnade, ju så skönt det var att vila några timme. Fredrik kom hem och väckte mig och sa att vi skulle upp till Passione och äta middag med familjen. Det blev förstås pizza med en kall breezer, GOTT! Det är ju lill-lördag!
Eftersom att jag var så trött så fick Fredrik klä på mig xD gulligt..

Så fick jag ett samtal av Johanna, hon frågade i fall vi skulle med till Johnny?! Så vi hängde med till Johnny, Så nu sitter dom och kolla på efterlyst. Och jag vid bloggen(!!) Hihi..
Och inte nog med det, så har jag missat Andra avenyn :O Men får kolla på datan när jag kommer hem så det är inga konstigheter.
Hörs sen när jag kommer hem<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0