Gäst boggare Fredde:)

Hej alla glada:)
Nu sitter jag här på min älsklings blogg och ska försöka komma på något att skriva:P

Jag kan ju börja med att jag har jobbat idag och det va hur segt som helst. Sen när jag va påväg hem så hämtade jag upp min älskling från skolan. När vi väl kom hem så lagade hon mat, det blev kyckling och ris med curry sås:) det va jätte gott. Tack älskling.

Lite ord om min älskling från mig:

Det är den underbaraste personen jag har träffat och kommer att träffa. Jag älskar henne över allt annat på denna jord. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar den här tjejen, hon är det bästa som har hänt mig. Jag vill aldrig för lora henne. Vi har haft våra svåra stunder men vi har pratat om det och lyckats lösa dom:)
Jag älskar och saknar "sweethi" hela tiden. Inget eller ingen ska få förstöra det som vi har byggt upp. Ni kanske kan bygga eran egen uppfattning om hur mycket jag Älskar den här tjejen. Hon är underbar och går inte att beskriva med ord.
Vi har lite olika saker som vi ska försöka göra året 2010:) men det tänker jag inte avslöja, det fär hon göra;)

Hittade en bild på oss:P



Visst är vi sööta:)

Puss och kram på er så kanske vi hörs senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0