Går kvällen =)


Nu tänkte jag berätta lite grann om går dagen (lördag.)
Jag och Fredrik blev som sagt bjuda över till Michaela och Johan.. Blev jätte god middag! Sen så började killarna köra wii spelet.. haha så kul och se killarna koncentrerade när dom körde xD Men sen så satt vi gång och sjöng singstar. Efter några låtar så spelade vi med andra ord. Haha så roligt. Men jag fick alltid som svåra orden som jag skulle förklara.. men,men..

Pix:















..Sen när jag och Fredrik kom hem från våra underbara grannar, så kände jag att jag vill SJUNGA!! Så jag & mamma stod och sjöng hela natten lång.. ;D








Puss<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha bästa!! :) Men fan vilket fetto man är.. nu är det gymmet x 1000 haha ;P <3

2010-03-29 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0