danet´s stjärt värker...

Hej kära läsare. Som rubriken lyder har jag ont i stjärten.
Jag har nämligen kört ett dötts pass ben i helgen.
Har ökat rätt så bra i ben övningar. Kul som fan:)

Var även på gymmet igår (som vanligt) och hade min livs tråkigaste
gymupplevelse. Där var dom!! Ett helt gäng av den värsta tänk bara
sortens gymare. DISCOGYMMAREN

Discogymmaren känns igen på dom stora bröst och arm musklerna och glasspinnarna till ben.
Eller handleder grövre än låren snyyggtt...
Det enda dom prioriterar är dessa två muskler och kör dom ofta och intensivt tills dom växer ifrån övriga kroppen.
Hur snyggt är det med ett vältrimmat mans bröst och sedan axlar som en fyraårig flicka? 
Eller armar tjocka som soptunnor och en rygg slak som en trött pensionärs snorre?
vet inte vad dom tänker med. Fan vad upprörd jag blir.....

Inget jag vill ha tack!! Symetri är väl det som man är ute efter eller?

Jaja nog om detta

Och så provade jag att cykla för första gången i år.
På cykeln har jag installerat ett "spd system" som det så snyggt kallas.
Det innebär att man klickar fast ett par speciella skor direkt på trampan.
och kan där med inte bara skjuta ifrån utan oxå dra med upp för att få extra kraft.
Tar bra som fan på baksidalår samt vader. Gött gött

Sandra har ju som ni förstår varit på sin praktikplats i dag.
Inte så kul för oss men vi ser det som en plikt att hjälpa till här i sammhället.
Det har varit lugnt och stilla här sista veckan. Och vi har i dag konstaterat
varför;)

Jaja kommer tillbaka i vanlig ordning nästa vecka.

Over & Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0