Danet HÄÄÄR :D

Nu sitter jag här på jobbet åter igen. Och enda skillnaden i dag är att jag inte har några byxor på mig.
Jag är helt spritt språngande super naken ifrån naveln och neråt.
Jag kan med min naturliga termometer säga att det är lite kyligt här inne.

Någon har idag utlöst överfallslarmet, jag ska inte säga vem det var.
Men jag tror nog att ni anar vem.
Det hela slutade med att harry haffa och securitas dök upp.
Vi har nu konstaterat att larmet fungerar.

Idag är första dagen på en vill man bli fin får man lida pin period.
Den kommer fort gå i ca 8 veckor med sikte på att deffa ett par kilon och
få en tightare look.

Schemat är ju som vanligt upplaggt med ett visst kalori intag bestående av vad våran praktis
kallar "Kattmat" det kommer mestadels bli ketogenkost då jag tycker det fungerar överlägset
vid sådan här typ av deff. Naturligtvis tung styrketräning och massor med powerwalks oxå.
Kul som fan ska det bli.

Jag återkommer som vanligt med uppdateringar under dessa veckor.


Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0