DAGENS FRÅGor!



Hur lång är du?!
Svar: 1,62

Vilka är dina dåliga sidor?
Svar: Det måste vara svartsjukan.. Men jag behöver inte oroa mig!

Ser du och din pojkvän en framtid med varandra?
Svar: Jag tar varje dag som kommer, men ja det gör vi =)

Vilka solglasögon är trend i år?
Svar: Asså trend och trend, alla har sin egna stil för glasögon. Men jag skulle rekommendera..



Hur sminkar du dig till vardags?
Svar: Det är olika. Ibland inge smink alls, för att huden ska andas. Men när jag sminkar mig använder jag:



Hur hälsar du på dina kompisar?
Svar: Bamse kram. Men ibland blir det en puss på kinden :)

Om du hade tänkt att resa detta år, vart då?
Svar: Ja, Det kommer bli en tripp ner till Ullared till sommaren. Men framåt hösten/vintern då blir det Turkiet med  älskling!

Brukar du dricka dig full när du är ute och festar?
Svar: Ibland blir jag väl helt bort, har hänt några gånger..hihi. Men brukar oftast bli lagom full!

Hur ska din förlovningsdag se ut?
Svar: Ojoj, jadu.. Jag är rätt romantisk tjej så ni kan ju då föreställa er. Allt ska vara perfekt den dagen!

När tycker du att det är okej att flytta till ett eget boende med din lover?
Svar: Jag tycker att det är okej NU! hihi.. Men det blir förhoppningsvis detta år, men kan ej lova något. Men jag hoppas,hoppas.. Vi har faktiskt kollat runt lite ;) Nu blev jag avslöjad!



Puss<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0