Ååååh!


Fan vad jag är irreterad!


Fick ett sms om att mitt paket hade kommit med min super snygga jeans, Kan ej av slöja mig från vilken sida ;)
Men iallafall.. För att veta storleken så måste man mäta höftvidd, och det gjorde jag förståra och jag hade 78cm i höftvidd. Och deras storlekstabell stod det att deras minsta storlek(XS) i höftvidd ska man ha 88cm. Då tänkte jag att man då tar jag XS för det msåte ju vara den storleken jag ska ha?! Men tydligen inte, jag skulle ha tagit S! Deras jävla storlekstabell är helt fuck't up!!! Storlekarna stämmer ju inte ens när man mäter på sig själv. :/
Det är bara att beställa ett par nya jeans FAST FRÅN EN ANNAN SIDA!!!!

Ni ser ju själva!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0