Inlägg från igår och idag!

Ojoj har inte varit så närvarande på en hel dag kan man säga. Mitt fel, SORRY!
Kände verkligen att
NU jag fick tiden till att sätt mig vid min data lugn och ro och blogga lite om vad jag har gjort både igår och idag!


Fredag (igår:)

Under dagen så hade jag fått lite små panik för jag visste verken eller vad som skulle hända. Och jag fick sån tokryck om inte jag har något planerat. Men det löste sig som tur var. Och det blev att Michaela kom hem till mig så sätt jag, Fredrik och Michaela och små krökade lite. Och sen så bestämde vi oss för att vi skulle dar ner till Rönninge pizzan och fulle käka (Pizza blev det) och även fortsätta att dricka. Efter när vi hade suttit där nere ett tag som kom även Flügger Daniel ner. Och vi satt och snackade och hade hur trevligt som helst där nere! Det var en lyckad fredag tillslut. =) Och inte nog med det, på vägen ner till Rönninge pizzan så kom en killkompis och hämtade oss med en jänkare.. Fan vad kul det va att åka den :D Love it!

Btw: Grattis till Studenten Jessica min barndomsvän, så synd att inte jag kunde kommer!!! Men jag lovar att jag kommer gott göra dig..<3














Lördag (idag:)

Det började med att jag vaknade vid två tiden.. Rätt sent! Och tänkte neej vad sent! Om en och en halv timme ska vi vara i Tullinge hos Fredriks morbror för hans fru Katja fyllde nämligen år under veckan men hon firades idag då. Men allt kom till sin ordning och vi han med våran taxi som skulle hämta oss och köra oss dit, kom vid halv fyra tiden. Men lite stress var det måste jag på stå! Men dom bjöd på så god mat och det fanns så mycket att välja mellan ojoj, ni ska bara veta ;). Till efterrätten så blev det tårta, Mumma(!!)
Sen var det bara att fortsätta dricka.. Och vet ni vad jag har testa på? I-för-sig, det är ju inte första gången.. Men vi rökte cigarr.. Haha, det var skit kul att poffa =) Var bara tvungen att skriva det.
Grattis igen och tack för trevlig kväll Katja!













Puss Sandra<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha naw tack:) <3

2010-06-07 @ 22:42:20
URL: http://missjessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0