Tumba Centrum

Jaha då var jag hemma. Gjorde bara två prov  i skolan sen fick jag sluta. Härligt! Och då var klockan bara runt tio tiden. Men efter skolan så mötte jag Johanna i Tumba Centrum för hon skulle handla lite kläder. Haha och inte nog med det så går hon på kryckor för hon har stukat sin lilla fot... Och vem tror ni fick bära hennes tunga väska? Jo, jag! Det blir ju slitas på min axel, men du ska nog att få se Johanna vad jag kommer köra med dig om jag stukar min fot eller något! ;) Om det ens kommer att hända..? För jag är inte lika klantig som du är, Bahahaha! :D





Puss
Sandra<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fyfaaaan va du är elak mot mig :( jag håller på å döör å in i de sista vill ha ha lite snygga kläder å du e så elak. Jag ska spöka för dig när ja dör :D

2010-06-03 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0