Sol

*STRÅLANDE VÄDER*


Åh så härligt det har varit och ligga i solen idag! :) Faktiskt så blev det inget dopp för min del, för det var så fruktansvärt kallt. *hihi* Men jag kände ändå på vattnet lite ;)
Men jag föredrar nog hellre att ligga och steka i solen.. Mycket Varmare och skönare! Me like<3

Men nu funderar jag på att hoppa in i duschen, det skulle vara jävligt skönt faktiskt! Och sen blir det att piffa till sig lite.
Hörs sen<3


Vad blek jag ser ut :o ?! I verkligheten är jag faktiskt lite brun!


Jag


Min syster och hennes kompis


Haha..


Puss<3




Kommentarer
Postat av: M A L I N H E,

SVAR. jaa! :)

2010-06-23 @ 18:03:26
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0