Shopping dagen


Äntligen hemma!


Jag har far och flängt hela dagen man man säga! Så nu är det så underbart att fått komma hem!

Dagen började med att jag vaknade kl:11.00. Och då passade jag på att göra lite slingor i mitt hår. Sen efter det så började jag fixa mig och jag var väl klart runt halv ett - ett tiden. Då åkte jag och älsklingen in mot stan för att jag skulle köpa mitt förlängningshår. Som jag pront skulle ha! Och det fick jag också :) Sen efter stan så åkte vi förbi mitt jobb (Flügger färg) och satt där och tog en kopp kaffe, skulle ändå hämta min färg som jag bröt förra veckan. För jag ska nämligen måla om våran lilla toalett. Men sak samma, efter Flügger färg så begav vi oss mot skärholmen, för jag skulle in på HM och köpa min långa klänning. Sen blev det även en sväng in på Jula. Men efter allt far och fläng och allt åkande så började vi röra oss hemåt. Inte nog med det så var det ju värsta köerna! Både på motorvägen och små inne-vägarna!.. Helt sjuk!

Bilder på mitt nu blivna hår och klänningen kommer så småningom i ett inlägg!


Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0