Ondsag:



Idag så har jag jobbat nästan hela dagen kan man säga från kl:11.00-18.00. Och jag har förvarnat er tidigare om att det kommer bli dålig uppdatering på dagenarna nu under veckan. Men efter jobbet så åkte jag hem för att Lotten skulle komma till mig på en kopp kaffe (eller två rättare sagt). Och vi satt lite över en timme på balkongen sen tog mina cigg slut, så då drog vi upp till filmkedjan för att köpa ciggis.. Och nu sitter jag hemma hos lotten och uppdaterar med hennes mini-laptop, skit irreterande!
Och nu blir det kaffe igen.. Vi kommer bli helt stirriga efter de antal kopparna vi kommer ha druckit. (HAHA)
Uppdaterar sen igen när jag kommer hem!!

Puss<3


OUTFIT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0