Måndagen avklarad..


..Snart är det dags att krypa ner i sängen. Men först blir det nog ett skumbad, låter inte det mysigt?!
Funderar på att ta på mig ansiktsmask och även ha i hårinpackning sist men inte minst blir det att smörja in hela kroppen i Dove lotion, så man känner sig fräsch! Jag tycker att det låter helt okej, så det kör jag på.
Efter allt badande och smörjande så blir det krypa ner i sängen och glo på tv ett tag, sen sooova. Gud så skönt det ska bli!
Ser verkligen fram emot och att gulla med min älskling vid min sida<3

Om det inte blir nog mer bloggande ikväll så hörs vi imorgon efter jobbet, om inte jag får tid till att blogga på rasten..Sov så snuttit gott<3

++







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0