Måndag

Idag så har jag inte haft så mycket för mig att göra. Har mest tagit det lugnt. Och det skadar ju inte att göra det nån gång ibland.. Visst inte?!
Har mest legat i sängen och gosat med min Snuttan. Måste säga att hon har varit en otrolig liten svans, så fort jag går bort från sängen då ska hon följa efter mig vart jag än ha gott i lägenheten. Och sen när jag går in mot sängen igen så ska hon hoppa upp och burra ner sig precis på mig nästan. Naaw så cute, tycker jaag!

Men nu tänkte jag gå ut och ta en smoke sen blir det bara att små pula i rummet lite grann, Det skulle nog behövas nu när jag ser efter.. *Hihi*
Hörs senare<3




 

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla älskling sitter vid datan<3<3



Äslkar dig sötnosen miin<3<3

2010-06-21 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0