Kvälls inlägg

Ja då var man hemma.. Har sprungit runt som en galning i hela lägenheten för att hitta mina handlar papper! Som jag har glömt att skickat in. OPPS! Men jag hittade dom i en pärm som låg längst upp och längst in på en hylla. (Men grejen var att mamma hade redan kollat där?!) Men inte så pass noga, eftersom att jag hittade dom.. Mamma minnet ska man alltid ha med sig;) Men så imorgon ska jag även göra syn-testet och efter det lägger jag brevet på lådan, och sen är det bara att vänta på att tillståndet kommer. *Jag hatar att vänta*
Men efter allt stök efter mina pappren så kom Michael till min parkering och vi tog en cigg och satt och snackade. Vårat samtal handlade om killar! Hur killar egentligen tänker osv.. Spännande vah?! ;P Vi kom inte fram till något vettigt? Det var mest negativt.. (HAHA)

Och nu tänkte jag hoppa in i en varm dusch och sedan bädda ner mig och knarka halstabletter och hostmedicin. Har fått så fruktansvärd ont i halsen och är lite hostig. Typiskt att det skulle komma nu då? Och inte nog med det så har jag inte fått träffa min lilla plutt på två dygn snart. Eller jo 20minuter samman lagt.. För vi sågs igår bara någon få sekunder och sen kom han till mitt jobb idag och tog en kaffe, sen var han tvungen att dra vidare till jobbet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha att du alltid ska skriva 'Michael' till mig! Är detjobbigt att trycka ner a'et på slutet eller?!!?!??!?!?! ;) <3<3<3

2010-06-04 @ 13:04:08
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0