Jag just nu..


Psst, Mjukis sättet kommer från Ullared ;)

Här sitter jag och bloggar.. Tänkte berätta om går kväll när vi kom ut till Gnesta och även idag.

Igår kvällen var så mysig.. Vi pratade om hur vi hade det på Ullared osv. Satt även och spelade Yatzy och hade jätte kul å trevligt. Och jag säger det, ni anar inte hut skönt det var att få sova i en säng jag sov som en drottning! Åh jag dog för det. Att ligga i ett tält är ingen hit ska jag tala om!
Nu ska vi börja packa ihop det sista sen blir det hem gång.


Jag och Svärfar.                                               Yatzy
Pssst, tröjan är köpt på Ullared ;)


Btw, Sitter ut och bloggar för det är bättre mottagning ut än inne.. Och nu när jag satt här så ana mig inte att jag fick fågelskit på min kamera! Jävla fågel jävel!!

Titta!!!



Puss
Sandra<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0