Jag har badat!

JAG HAR TAGIT MITT FÖRSTA DOPP! :D * tjohoooo*

Yes, jag gjorde! Men jag gjorde det inte på egen hand. Utan det var så att jag låg och solade och njöt. Och helt plötsligt så sa min Svärmor,Katja och Påke att NU ska Sandra få bada. Och jag fick sån panik så jag sprang runt där och visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag hoppade upp på Fredrik rygg och höll mig fast där och inte nog med det så började han gå ut på bryggan.. Åh gud så jag skrek! *haha* Men då hoppade jag av och tog tag i en stång på sidan av bryggan och höll mig fast där ett tag. Och sen kom Svärfar in med båten och då tänkte jag SHIIIT! Nu eller aldrig! Så det var bara att plaska ner i vattnet. För jag hatar att bli i putat... Och speciellt när man är en badkruka.

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0