Hej hej..

Nu är jag tillbaka igen! Saknat mig?


Efter det tidigare inlägg så däckade jag och Johanna i baksättet. Vi sov ungefär en timme eller vad det nu var?! Det har hur skönt som helst! :D






Men nu så har vi landat i Ullared och vi har redan shoppat ganska så mycket ;) Medans jag och Johanna var inne i Ullared och shoppade, så fixade killarna tältet. Ja vi ska tälta hela helgen,jag vägrade först med det blev tre mot en. Och nu ångrar dom sig allt för det har börjat regna här nere, (Mohaha) men än så länge är tältet helt! Och det är väl tur de ;).. Jag och johanna funderar på att dra upp till en pub som ligger i närheten och vara lite social mot grabbarna för dom har redan sprungit dit. Och imorgon blir det mer SHOPPING!!! :D
Btw, det var sjukt mycket folk i butiken!






Puss Sandra<3






Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahhahahha fan va rolig fredde e xD

2010-06-14 @ 22:16:46
URL: http://missjessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0